1. 02:43 22nd Jul 2014

    Notes: 171

    Reblogged from queencityconfidential

    kidxforever:

    That nut that make you come to your senses

    image

     
  2. 02:36

    Notes: 6047

    Reblogged from hervacationh0me

    Tags: lolgifimportant

    this one gif had like 40 giffable moments

    this one gif had like 40 giffable moments

    (Source: ForGIFs.com)

     
  3. 00:57

    Notes: 169

    Reblogged from tittyenthusiast

    Tags: lollmaononah

    image: Download

    tittyenthusiast:

therealcaprisunpapi:

BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS


real nigga shit. not even hatin.

this is why i made sure my grandfather stayed away from technology

    tittyenthusiast:

    therealcaprisunpapi:

    BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS

    real nigga shit. not even hatin.

    this is why i made sure my grandfather stayed away from technology

    (Source: oooohitsmrnastytime)

     
  4. 00:49

    Notes: 1975

    Reblogged from twerkinshawty

    Tags: accuratelol

    Why I gotta be all dat?
    — Said when an African-American feels his good name is being slandered (via blackproverbs)
     
  5. 00:45

    Notes: 335

    Reblogged from ogfleecethotson

    Anonymous said: what's the haircut

    ogfleecethotson:

    husssel:

    The “I Fuck Black Men” Haircut….

    Lmaooo

     
  6. 00:43

    Notes: 28343

    Reblogged from mintahh

    Tags: lolvineaccurate

    blackintellectunrefined:

    nedahoyin:

    husssel:

    stoppfeenin:

    clarknokent:

    halaalpussy:

    redtormenta:

    5ft1:

    mileysblackfriend:

    i honestly hate vine so much

    Good fucking BYE!!!!

    SHE GOT THE HAIRCUT!!!!

    SHE GOT THE HAIRCUT

    Lmfao and that’s why he is mixed

    IM WEAKKKKKKKKKKKKKK!!!

    THE HAIRCUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EVERYTHING ABOUT THIS..

    C T F U shes so cute tho & was so ready

     
  7. 00:41

    Notes: 7831

    Reblogged from 2nigga

    image: Download

    (Source: gymleaderkyle)

     
  8. 00:33

    Notes: 2398

    Reblogged from ogfleecethotson

    (Source: gonjasensai)

     
  9. 00:33

    Notes: 15230

    Reblogged from bewaretheblackpanther

    1. me: hello darkness my old friend
    2. darkness: do i know u
     
  10. 01:48 21st Jul 2014

    Notes: 214270

    Reblogged from parisiansunrisemoroccanmoonlight

    Tags: lolanimals

    parisiansunrisemoroccanmoonlight:

    he thinks he’s a dog

    *singing penny voice* OOH HELL NAAAAWWWWWW

    (Source: sizvideos)

     
  11. 01:43

    Notes: 2487

    Reblogged from tittyenthusiast

    image: Download

     
  12. 01:40

    Notes: 26696

    Reblogged from bootyscientist

    Tags: lollmaobruhvineimportant

    indifferentblackman:

    pinkvelourtracksuit:

    babefield:

    i am so tired

    i’m FuckIng CryinG a Lil BIt

    So yesterday, I was cooking dinner and this big black ass spider was on the counter. Off top I sang this shit.

    (Source: ridge)

     
  13. 01:38

    Notes: 62428

    Reblogged from adventuresinblogrunning

    Keke Palmer geting emotional in an interview with Raven Symone (x)

    (Source: jasonnywithnochance)

     
  14. 01:35

    Notes: 98731

    Reblogged from earthsbeautifulbeing

    bitrates:

    I don’t know what’s better.  Her reaction, or the guy creeping in the door.

    (Source: bitrates)

     
  15. 01:14

    Notes: 284853

    Reblogged from officialravenclaw

    Tags: lol

    donutsornonuts:

    We are gathered here today because SOMEBODY *glares at coffin* couldn’t stay alive.